Történt, hogy miután a volt cégnél végképp kitelt az időm, így megszűnt az alkalmazotti számlám is, imígyen egy fillér sem volt rajt. Ezidőben esett, hogy lejárt a Zsuzsi részletfizetése. Eddig még nem bonyolult, de a Hivatal tett róla. A Hivatal jelenleg a biztosító és a hitelfolyósító cég. Tudnivaló, hogy a casco-t a hitelfolyósító cég intézte a biztosítási ügynök cégükön keresztül. A részletek lejártával már közvetlenül a biztosítónak kell fizetni. Nincs is ezzel semmi baj. a baj ott kezdődik, amikor az Eurorisk az általam időben befizetett casco-t visszautalja, komment nélkül. Idő múlva érkezik a levél, miszerint visszautalták, mert. Kis idő múlva érkezik a levél az Allianztól, hogy jajdeörülnek, hogy továbbra is casco-zok náluk. Na mondom, örüljünk együtt, bementem a fiókba, kérem a csekket, mit fizessek, és tessék kérem átírni a számlaszámomat. Eddig még mindig jó. Menjünk tovább. Tegnap jön egy levél a kötelezőről - ugyanis ugyanott van-, ön kedvezőbb bonus osztályba lépett, kedvezménye ennyi, stb. Mellette egy csekk. Nade én befizettem. Nézzük az ügyfélszolgálatot. Csókolom, kétszer tetszett befizetni a kötelezőt, augusztusig rendezve van (halk anyázás a fiókos kolléganőre), a casco-t meg megszüntettük, a befizetett összeg túlfizetés. Miért szüntették meg? Nemfizetés miatt. De fizettem. De mi előtte két nappal szüntettük meg. Jaaaaaaa....így már más. Akkor tessék szépen visszacsinálni, mert nem az én saram, hanem az ügynökségé, akik visszaküldték a pénzem. Jajó, majd ír a kollégáknak, és reaktiválják. De jó lenne bemenni a fiókba, ott azonnal intézik. Szemlézés után. Úgyhogy én akkor ma szépen bemegyek a fiókba, és rendezem az Eurorisk hanyagságát, és ha közben történik a Zsuzsival valami, lerúgom a fejüket, mert miattuk nem érvényes ebben a pillanatban a casco-m...és amilyen szerencsém nekem szokott lenni...