Ugye, ott tartottunk, hogy letisztáztam az egyenleget, a lakástulajdonos részletfizetésére ismételten kértem részleteket, mert hogy elúszott az valahol a szoftverváltáskor a migrálás sodró folyójában. Ehhez képest megkaptam a teljes összegről a számlát, elég rövid határidővel. A részünket befizettük tegnap, és megkértem a tulajdonost, érdeklődjön már, mi újság a részletekkel. A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták neki, hogy túlfizetésben vagyunk. Remek. ez persze nem lehet igaz, az információnak egyetlen oka van: az elműs ügyfélszolgálatosok felvételijében feltételként szerepel a maximum hetvenes ikú: legyen egyszerű, hogy irányítani lehessen, de már ne kapigáljon az udvar közepén. Ergo: hatodszorra fogok bemenni letisztázni a dolgot. Ez azért elég durva, és istentelenül elegem van belőlük.
És akkor még előttünk áll a vízművel meg a főgázzal az éves egyeztetés. Mert ott meg, úgy tűnik, nem látszanak a befizetéseink. Majd kiderül.
Mondtam már, hogy utálom az ügyintézést?!